Адрес: бул. Христо Ботев №26, гр. София
За връзка с нас: +359 888 912 702; +359 899 975 588

Качество

Качество
5 (100%) 5 votes

Репутация

Като представител на Лечебните заведения „Коч“, ние се стремим да поддържаме добрата си репутация в здравния сектор чрез нашите установени системи, които осигуряват надеждна грижа за пациента, непрекъсната и прозрачна комуникация, самооценка и непрекъснато развитие, доказано чрез международни акредитации за качество.

American Hospital

  • „Джойнт къмишън интернешънъл“, м. декември, 2002 г., м. декември, 2005 г., м. януари, 2009 г., м. август, 2012 г., м. септември, 2015 г.
  • ISO 9001 Система за управление на качеството, м. октомври, 2000 г., м. юли 2003 г., м. май, 2006 г., м. юни, 2009 г., м. март 2012 г.
  • ISO 14001 Система за управление на околната среда, м. март, 2004 г., м. май, 2007 г., м. април, 2010 г., м. март, 2013 г. ( American Hospital е „първата“ организация, получила този сертификат сред всички обществени и частни болници в Турция.)
  • Акредитация по кардиология от „Европейската асоциация на ехокардиографията“, м. ноември, 2010 г.
  • Лабораторията за изследване са съня беше акредитирана от „Турската медицинска асоциация за изследване на съня“, м. ноември, 2003 г.
  • ISO 27001 Система за управление на информационната сигурност, 2014 г.
  • Център за високи технологии в Метаболитната и бариатричната хирургия от Сдружение „Сърджикъл ревю“, 2014 г.

Университетска болница „Коч“

  • ISO 9001 Система за управление на качеството, м. януари, 2017 г.
  • ISO 14001 Система за управление на околната среда, м. януари, 2017 г.

Хирургичен център за амбулаторни пациенти MedAmerican

  • ISO 9001 Система за управление на качеството, м. декември, 2016 г.
  • ISO 14001 Система за управление на околната среда, м. декември, 2016 г.

Кабинет за впечатления на пациентите

Впечатлението на пациентите е основен решаващ фактор за качеството на услугите в здравния сектор. По този начин ние непрекъснато инвестираме в бъдещото подобряване на преживяванията на нашите пациенти. Впечатлението на пациентите е тяхното положително или отрицателно преживяване, което зависи от организационната култура на институцията и  от цялостното впечатление от комуникацията по време на посещението. Ние създадохме първия в Турция „Кабинет за впечатления на пациентите“,  който е директно свързан с Генералния изпълнителен директор с цел подобряване на услугите, които пациентите получават и увеличаване на тяхната удовлетвореност. Чрез нашия „Кабинет за впечатления на пациентите“, ние целим да повишим максимално положителните преживявания на нашите пациенти по време на тяхното посещение в нашата болница. Благодарение на нашите пациенти и техните роднини, ние вземаме под внимание всяка една обратна информация и разработваме нови правила, решения и алгоритми с цел подобряване на нашите услуги в среда, в която пациентите се чувстват удобно и сигурно.