Адрес: бул. Христо Ботев №26, гр. София
За връзка с нас: +359 888 912 702; +359 899 975 588

Лечение в Турция

Лечение в Турция
5 (100%) 13 votes

Услуги за чуждестранни пациенти

Всяка година, хиляди хора от цял свят пътуват до лечебните заведения „Коч“ в Истанбул, за да получат висококачествено, надеждно, бързо и достъпно медицинско лечение в Турция.

Нашите услуги

Още от първите запитвания, въпроси и притеснения относно нашето медицинско лечение в Турция, ние сме тук, за да Ви обслужим по време на всичките му фази, на Вашия роден език. С цел улесняване на процеса на Вашето лечение в Турция (чужда страна), нашата програма за съдействие започва още преди Вашето настаняване с цел осигуряване на пълна информация по отношение на нашата база.

Пациентите от чужбина биват посрещани още на летището и прехвърляни в болницата от личен шофьор. По време на престоя Ви комуникацията никога няма да бъде бариера. Всички наши лекари имат академични познания и отличен английски език. Освен това, Вие ще имате свой безплатен личен асистент, който ще Ви съдейства на Вашия език по време на целия Ви престой в болницата и ще откликва на всички Ваши нужди.

 

Нашите болници в Турция взимат предвид Вашите индивидуални нужди при планиране на грижите за Вас и Вашето лечение в Турция. Там, където е необходимо, ние се съобразяваме с Вашата възраст, увреждане, пол, полово самосъзнание, раса, религия, вяра или сексуалност. Ние предлагаме широка гама от лични стаи, луксозни и полулуксозни стаи проектирани за комфорта на нашите пациенти и техните роднини.

 

Преди Вашето посещение, нашето Отделение за чуждестранни пациенти ще Ви осигури необходимата информация относно планираното лечение, приблизителните разноски, графика на Вашите посещения, преводаческите услуги, транспорта, настаняването и валидност на застраховката.

Нашата материална база

Всички наши стаи разполагат с лична баня, кабелна телевизия с местни и международни канали, безжичен интернет и електронен сейф. Храненето е съгласувано със състоянието на пациента. Придружителите на пациента (приятел или член на семейството) също имат предоставена възможност за хранене или лека закуска в нашите кафенета и ресторанти.

Румсървис

  • Система за повикване на медицинска сестра

Вие може да комуникирате с нашите медицински сестри с помощта на системата, поставена върху панела до Вашето легло, както и във Вашата баня.

  • Храна за пациента и неговия придружител

Вашата диета представлява огромна част от Вашето лечение и Вашата храна ще се приготвя от нашите диетолози съгласно Вашият план на лечение и Вашите нужди. Храната на пациентите и техните придружители се доставя до стаята на пациента, а празните подноси се прибират в най-удобното възможно време.

  • Телефон

Вашата стая има вътрешна телефонна линия, отговаряща на номера върху вратата на Вашата стая. Вие може да натиснете 9, за да се обадите и 0, за да се свържете с оператор. Всички външни телефонни обаждания извън нашата болница ще бъдат добавени към Вашата такса.

  • Телевизия

Телевизията във Вашата стая има достъп до 44 национални и чуждестранни канала. Вие може да поискате от медицинската сестра да Ви предостави и DVD-плейър.

  • Интернет

Всички стаи на нашите пациенти разполагат с безплатен безжичен интернет.

  • Хладилник

В гардероба на Вашата стая има мини хладилник за лична употреба.

  • Електрически уреди и осветление

Вие може да използвате контактите във Вашата стая и баня за електронните уреди, които сте донесъл със себе си. Може да контролирате осветлението дистанционно с помощта на страничния панел или с помощта на ключовете до входните врати на Вашата стая.

  • Климатик

Може да контролирате температурата на Вашата стая и скоростта на климатика, монтиран на стената близо до входната врата на Вашата стая.

  • Сейф

Във Вашия гардероб има наличен електронен сейф, където можете да съхранявате всякакви пари в брой, важни документи и ценности за лично ползване.

  • Прозорци

За безопасността на нашите пациенти, прозорците в стаите се отварят до 10 сантиметра.

  • Пациентско легло

Изцяло регулируеми и електронно управляеми легла за настройване на позицията на леглото, светлините и температурата на стаята, както и система за повикване медицинска сестра.

  • Общи услуги

Всички наши болници са оборудвани с Отделения за медицинска документация, вестникарски павилиони, стаи за цветя, охранителен екип, банкомат, фризьор и други, за да направят престоя Ви при нас дори по-комфортен.

  • Медицинска документация

По време на Вашия престой в болницата, диагнозата, епикризата (критическо или аналитично проучване, оценка или обобщение на анамнезата) и обобщение на Вашето лечение в Турция ще Ви бъдат дадени от Вашия секретар по медицинската документация.

  • Стая за цветя

Цветя, изпратени от роднини могат да причинят инфекции или алергии заради микроорганизмите, които пренасят. Освен това, ако оставите цветя пред стаята си, можете да блокирате изходите на болницата по време на пожари и земетресения. Поради тези рискове, цветята не се приемат в стаите на пациентите. Цветята ще бъдат прибрани от Ваше име в нашата стая за цветя, която се намира на приземния етаж, а информацията за изпращача ще бъде изпратена до стаята Ви. Можете да получите цветята си при изписване от болницата.

  • Охрана

Нашите охранители са на пост 24 часа на ден, 7 дни в седмицата, във всичките ни институции.

  • Фризьор

Ние имаме фризьор на място, който е безплатен за нашите пациенти и за малка такса за техните роднини.

  • Паркинг

Можете да паркирате своя автомобил бързо и безпроблемно на нашата зона за паркиране.

  • Вестник

Всяка сутрин, пред стаята Ви се продават вестници и списания.

  • Банкомат/Банка

Има банкомат на Ваше разположение на приземния етаж на нашите болници.

american hospital

Екип за лечение и грижи

Събрали сме екип от специалисти по здравни грижи, които да подпомагат нашите лекари и медицински сестри за Вашето лечение, комфорт и спокойствие.

 

Лечение в Турция - American Hospital

Лечение в Турция

Лекари

Ние предлагаме мултидисциплинарен подход към лечението и грижите по време на Вашия престой, следователно множество лекари ще се грижат за Вас. Въпреки това, лекарят, с когото първоначално сте се консултирали ще бъде главният лекар, който ще е отговорен за Вас. Лекарят, който е одобрил Вашата хоспитализация, организира и проследява Вашето лечение. Ако Вашият лекар лекува друг пациент или е извън болницата, дежурните лекари ще проследят Вашето лечение.

Нашите дежурни лекари са на разположение 24 часа на ден, 7 дни в седмицата; по този начин Вашата терапия ще протича, както е планирана, без да бъде прекъсвана. След като се настаните в стаята си, дежурните лекари ще направят първата си визитация във Вашата стая, ще прегледат медицинската Ви документация и ще прегледат какво медикаменти сте приемали преди това. По време на престоя, Вашите лекарства и хранителен режим ще бъдат съобразени с лечението Ви. Нашите дежурни лекари ще работят съвместно с Вашия лекар на всяка стъпка от Вашия процес.

 

Медицински сестри

Вашите дежурни медицински сестри са отговорни за грижите за Вас тук. Когато Ви отведат до стаята Ви, сестрите ще се представят и ще Ви предоставят обща информация.

Фармацевти

Нашите фармацевти работят ръка за ръка с нашите лекари и медицински сестри, за да организират Вашата лекарствена терапия. Тяхната роля е да определят лекарствените дози и да вземат необходимите предпазни мерки за безопасно медикаментозно лечение.

 

Диетолози

Нашите диетолози работят заедно с Вашия лекар за лечебните Ви нужди и създават подходящ хранителен план. Този хранителен план ще бъде доставян до стаята Ви по време на престоя Ви при нас.

Лаборатория

Вашият лекар може да изиска извършването на някакви изследвания по време на фазата за консултиране, за да оцени ситуацията Ви по-добре. Ще получите лабораторните си резултати в деня, в който дойдете в болницата, като тези резултати ще бъдат споделени с екипа, който се грижи за Вас, за да предостави цялостно лечение.

Линейки

Ние имаме линейки и болнични хеликоптери, които са на разположение за трансфери на пациенти, при нужда.

Сектор на интензивно лечение

В нашите болници, стаите в Сектора за интензивно лечение са проектирани за един човек. Няма да делите стаята с други пациенти на интензивно лечение, а ще имате собствена стая за интензивно лечение, която се наблюдава от нашите специалисти и свръхмодерно оборудване 24 часа на ден, 7 дни в седмицата.

Вашият престой – Лечение в Турция

Като първа стъпка от Вашето посещение, ние горещо препоръчваме да се свържете с нашите координатори, за да планирате Вашия час или да Ви дадат разяснения, ако имате някакви въпроси свързани с посещението.

Натиснете тук, за да се свържете с нас.

Преди посещението Ви, нашето Отделение за програми за чуждестранни пациенти ще има задължението да осигури прогнозни лечебни планове, прогнозни цени, да съдейства при организирането на приемен час, преводаческите услуги, транспорт, настаняване и помощ по време на процеса на заверяване на застраховката, за да съветва пациентите за допълнителни приложими такси и/или разходи.

Моля, носете следните документи, когато дойдете на посещение в нашите болници;

  • Вашият паспорт или лична карта
  • При поискване, медицинска информация и рентгенографии осигурени от Вашия лекар
  • При поискване, списък с лекарствата, които взимате в момента, както и хранителни добавки
  • Ако е приложимо, Вашата застрахователна информация

Всички наши лекари са уникални и ценни в своята област. Международните запитвания за лечение се разглеждат от мултидисциплинарен екип. Лекарите се избират за всеки отделен случай от нашите Медицински директори в лечебните заведения „Коч“. Докато някои случаи изискват лекарска консултация, за да се определи цената, в повечето случаи предварителна оценка на крайната сметка се осигурява на пациентите преди лечението.

За да получите предварителна оценка на Вашето лечение в Турция, ние изискваме следното:

  • Епикризи, рентгенографии, КТ и ЯМР изследвания, препарати/резултати от патологични изследвания, медицински доклади
  • Текущо състояние и/или оплакване
  • Имате ли възможност да пътувате?
  • Имате ли някакво предходно заболяване, за което трябва да знаем?

За запитвания, въпроси и/или информация, моля свържете се с нас.

Вашите запитвания ще бъдат прегледани и ще получите отговор в рамките от 24 до 48 часа.

Денят на приема

Добре дошли в лечебни заведения „Коч“ !

За да се извършат процедурите по приема, ние препоръчваме да носите следните документи:

  • Паспорт
  • Медицинска документация
  • Частна застрахователна карта и формуляр за застраховка за хоспитализация с лекарско одобрение

Оценка от медицинска сестра

Една от нашите медицински сестри ще се срещне с Вас, за да извърши изчерпателна и подробна преценка на Вашата анамнеза. Събраната информация ще бъде събрана и въведена в нашата електронна система, която ще бъде достъпна за Вашия лекар. Сестрата, също така, ще Ви разясни предоперативните инструкции (подготвяне на червата, насоки при гладуването и предоперативни медикаменти), ще Ви измери кръвното налягане и температурата.

Кръвни изследвания и ЕКГ

Лабораторен техник ще вземе кръвни проби по нареждане на Вашия лекар, и вероятно ще извърши електрокардиограма (ЕКГ). Може да се изисква и втора кръвна проба в зависимост от типа на операцията, на която ще се подложите. Ще бъдете информиран от Вашия лаборант, ако това ще се случи.

Рентгенография на гръден кош

Вашият лекар може да е пожелал извършване на рентгенография на гръдния кош, като част от процеса на Вашия прием. Ще Ви информираме, ако това е необходимо.

Анестезиолог

В зависимост от Вашата анамнеза/операция, може да се изисква да се срещнете с анестезиолог. Оценката на анестезиолога включва обсъждане на историята на Вашето заболяване, преглеждане на лекарствата, които приемате към момента, ако има такива, както и разясняване на управлението на болката, преценка на дихателните пътища и типът упойка, който е най-подходящ за Вас. Имайте предвид, че анестезиологът, с когото ще се срещнете не е задължително да е същият анестезиолог за Вашата операция.

*Приблизително 45-90 минути

* Моля, имайте предвид, че този преглед може да бъде по-дълъг или по-кратък, в зависимост от историята на заболяването, помощта от страна на преводача и др.

Клинични координатори

Нашите квалифицирани клинични координатори също са на разположение, за да Ви съдействат, ако имате някакви притеснения по отношение на операцията. Вашият хирург може да е пожелал консултация с тях предварително, или Вашата медицинска сестра може да им се обади, за да дойдат и да се срещнат с Вас, ако е необходимо.

Надяваме се тази информация да е била полезна при поясняването на подробностите за уговарянето на час за Вашия прием. Моля, не се колебайте да ни задавате въпроси, тъй като сме повече от щастливи да Ви помогнем по време на това важно пътуване!

По време на Вашия престой

В нашите болници в Турция, Вашият комфорт е приоритет. За да гарантираме Вашето спокойствие, нашият екип по здравни грижи ще осигури съдействие с най-високо качество и ще се погрижи да отговори на очакванията Ви.

Идентификационна гривна на пациента

По време на приема ще получите идентификационна гривна заедно с 7-цифрен болничен идентификационен номер. За да ускорите процеса и от мерки за сигурност, постарайте се да носите своята пациентска идентификационна гривна на ръката или на глезена.

Вашият комфорт

Особености на стаите

Предлагаме богата гама от лични стаи, луксозни и полулуксозни стаи, проектирани за удобно настаняване на един пациент и неговите придружители. Всички наши стаи са обзаведени със самостоятелна баня, кабелна телевизия с местни и международни канали.

Интернет достъп

В нашите болници има на разположение безплатен, безжичен /Wi-Fi/ достъп до интернет.

Други услуги

Осигуряване консиерж услуги на нашите чуждестранни пациенти. Също така, в нашите болници се предлагат услугите на фризьор и козметик.

Поверителност

За нас е от първостепенно значение да гарантираме поверителността на нашите пациенти. Вашата медицинска информация се счита за конфиденциална и няма да бъде споделяна с трети страни.

Хранене

Услугите свързани с храненето са проектирани в съответствие със състоянието на пациента. На придружителите на пациента (приятел или роднина) също се предлага разнообразие от възможности за хранене или лека закуска в нашите ресторанти на самообслужване.

Екипът за Вашите грижи

Всички наши лекари притежават академични познания и говорят свободно английски език. Ако имате нужда от преводач, моля изпратете ел. писмо на Офисът за чуждестранни пациенти American Hospital, който се намери на бул. Христо Ботев 26, гр. София.

nail.rustem@bridgemedicalbg.com.
v.kostadinova@bridgemedicalbg.com

За връзка с нас: +359 888 912 702; +359 899 975 588

Здраве и безопасност

Ние се нуждаем от Вашето сътрудничество по време на Вашето лечение в Турция, за да може то да протече гладко и безопасно. По време на престоя Ви, спазвайки Вашия план за лечение и следните точки ще увеличи успеха от лечението.

Транспорт

Нашите ВИП услуги за трансфер са на разположение 24 часа на ден, 7 дни в седмицата.

Превод

Комуникацията никога няма да се превърне в бариера по време на Вашия престой. Всички наши лекари притежават академични познания и говорят свободно английски език. Ако имате нужда от преводач, уговорката ще бъде направена преди Вашето пристигане. Нашите преводачески услуги са безплатни на следните езици: английски, френски, италиански, арабски, испански, кюрдски, руски и румънски език.

Вашето напускане

В деня на Вашето напускане на болницата, Вашият лекар ще Ви посети за цялостна консултация, за да се увери, че сте годни да бъдете изписани и за да обобщи лечението Ви по време на престоя.

Ако има някакви лекарства, които са били предписани да продължат лечението Ви, нашите медицински сестри ще разпечатат Вашата рецепта, която ще съдържа наименованието на лекарствата заедно с дозировката и ще предоставят инструкции за това как да приемате всяко едно лекарство. Щом си приготвите багажа и сте готови да тръгвате, ще получите епикризата си и след като сметката Ви е уредена, ще бъдете изписани.

Часът на Вашето напускане ще бъде определен след визитацията на Вашия лекар и след като цялото административно оформление на документите е приключило (плащане, епикриза и лекарства).

Отделението за изписване на пациенти работи от понеделник то петък от 08:00 ч. до 19:00 ч. и в събота от 08:00 ч. до 17:00 ч. В неделя и в извънработно време, можете да посетите нашето Отделение за спешни услуги за допълнително съдействие.

Плащане и възстановяване на пари

Моля, имайте предвид, че крайната цена на лечението може да се различава от първоначалната прогнозна сума. По време на лечението и възстановителния процес, крайното състояние на сметката ще бъде проверявано в разумни интервали, за да се провери дали няма нужда от някакви допълнителни плащания, надхвърлящи дадената предварителна цена. Ако има някаква останала наличност или кредит във Вашата сметка към момента на изписването, тя ще Ви бъде възстановена в банковата сметка или на номера на кредитната карта, които имаме на съхранение. Всички депозити са базирани единствено на предварително изчисление и крайната сметка ще бъде генерирана в момента на изписването.

Ако се поиска трансфер на пациента до друго място по въздух или по земя с линейка, отговорността за заплащането е на пациента и/или неговия законен представител. За пациенти, които притежават международна застраховка, моля, свържете се с нашия Отдел по финанси на пациентите, за да проверите критериите за допустимост на застрахователното обезщетение и да получите подробности за покритието на лечение.

american hospital